مزایای خرید لایسنس آنتی ویروس سیمانتک Symantec Endpoint Protection
برای دریافت بروزرسانی های محتوای امنیتی، بروزرسانی های نسخه ها و محصولات و دسترسی به پشتیبانی فنی، به خرید لایسنس آنتی ویروس سیمانتک Symantec Endpoint Protection (SEP) نیاز دارید.
بعد از نصب Symantec Endpoint Protection Manager، شما 60 روز فرصت دارید تا تعداد لایسنس کافی را خریداری کنید و تمام مشتریان مستقر شده شما را تحت پوشش قرار دهید.
برای محافظت در برابر حملات سایبری، لازم است که با آخرین نوآوری های امنیتی همراه و سازگار باشید و با برخورداری از maintenance از سرمایه گذاری Symantec Endpoint Protection خود بیشتر بهره مند شوید.
تعمیر و نگهداری (maintenance) دسترسی به بروزرسانی های محتوای امنیتی روزانه را که برای محافظت از امنیت مستمر شما ضروری هستند فراهم میکند.
همچنین به شما امکان میدهد جدیدترین نسخه های SEP را بدون هیچگونه هزینه اضافی، بروزرسانی نموده و دسترسی به پشتیبانی فنی را امکان پذیر کنید. پس از خرید اولیه SEP، برای دسترسی مستمر به محتوای مهم و سایر مزایا، تعمیر و نگهداری باید تمدید شود و با توافق نامه مجوز کاربر نهایی (EULA) مطابقت داشته باشد.
Security Content Updates- بروزرسانی های محتوای امنیتی
محافظت مداوم با بروزرسانی محتوای امنیتی روزانه با استفاده از هوش مصنوعی درهم آمیخته با فناوری های حیاتی نقطه پایانی، کاملترین امنیت نقطه پایانی کره زمین را فراهم میکند.
Symantec’s Global Intelligence Network (GIN) داده های کد مخرب را از 175 میلیون نقطه انتهایی در جهان و 98 میلیون حسگر حمله در 157 کشور بصورت پیشگیرانه تجزیه و تحلیل میکند که دارای دید منحصر بفرد و توسعه نوآوری های امنیتی پیشرفته برای مقابله با تهدیدات است.
هوش GIN توسط تیم فناوری و واکنش سیمانتک (STAR) برای توسعه بروزرسانی محتوای امنیتی استفاده میشود (بعنوان مثال تعاریف ویروس که الگوریتم های جدیدی برای مقابله با ویروسهای جدید و لیستهای بروز شده URL برای ضد فیشینگ و غیره ارائه میدهند). برای محافظت از شما در برابر تهدیدات zero-day و آسیب پذیریهای جدید، محتوای بروز لازم است.
Maintenance دسترسی مداوم به بروزرسانی های مهم در طول دوره تعمیر و نگهداری لایسنس آنتی ویروس سیمانتک Symantec Endpoint Protection (SEP) را فراهم میکند:
- تحویل خودکار بروزرسانی های محتوای امنیتی، حداقل 4 بار در روز و بروزرسانی های جدید بصورت آنلاین هر 30 دقیقه ارسال میشود.
- اندازه بروزرسانی مطالب در مقایسه با SEP 12 با استفاده از Cloud Threat Cloud 70 به میزان 70% کمتر است.
- سالانه 401 میلیون بدافزار منحصر بفرد کشف کرد.
- سیمانتک بیش از 1.2 میلیارد نمونه برنامه را نمایه کرده است.
- و بیش از 1400 ویژگی رفتاری را برای محافظت از کاربران در برابر بدافزار ناشناخته بررسی میکند.
- ابتدا تهدیدهای جدید را با استفاده از الگوریتم های پیشرفته یادگیری ماشین با مثبت کاذب بسیار کم شناسایی کنید
Version Upgrades – نسخه های بروز شده
Maintenance دسترسی به آخرین نسخه لایسنس آنتی ویروس سیمانتک Symantec Endpoint Protection (SEP) از جمله ویژگیهای کلیدی و تغییرات معماری را فراهم میکند که محافظت از امنیت بی وقفه را امکان پذیر میکند.
نسخه های بروز شده آخرین ویژگیهای امنیتی پیشرفته SEP را ارائه میدهند، عملکرد بهینه محصول، قابلیت های فن آوری پیشرفته را فعال میکنند مانند:
- Advanced Machine Learning: یادگیری ماشینی پیشرفته فقط به اندازه مجموعه داده ای که از آن یاد میگیرد موثر است. سیمانتک دارای بزرگترین مجموعه غیرنظامی در جهان با بهترین سیستم آموزش ماشین آموخته شده است که آن را به کارآمدترین تبدیل میکند.
- Memory Exploit Mitigation: فناوری Symantec برای جلوگیری از حملات علیه آسیب پذیریهای شناخته شده در برنامه های رایج (بعنوان مثال Internet Explorer، Adobe Acrobat، Microsoft Office) طراحی شده است.
- SEP Deception: هدف و تاکتیکهای مهاجم را از طریق دید اولیه نشان میدهد، بنابراین میتوان از اطلاعات برای تقویت وضعیت امنیتی استفاده کرد. SEP Deception دارای دقیق ترین و بصیرترین تشخیص است در حالیکه سریعترین زمان برای ارزش گذاری را ارائه میدهد. هیچ فروشنده دیگری از Endpoint Protection Platform فریب ارائه نمیدهد.
Product Updates – بروزرسانی های محصول
بروزرسانی های منظم نرم افزار آنتی ویروس سیمانتک SEP، پیشرفتها، رفع اشکالها و وصله ها از طریق Maintenance Packs و Minor Releases بطور منظم انجام میشود.
هرچه محصولات امنیتی سیمانتک بروز باشند، عملکرد، تکامل و سازگاری بهتری دارند.
- محصولات امنیتی سیمانتک را فعال کنید تا بهینه کار کنند، با فناوری و تغییرات سیستم عامل سازگار شوند و ثبات مداوم محصول را فراهم کنند.
- از هرگونه تغییر در استانداردها و مقررات موجود در صنعت، درباره حریم خصوصی و امنیت داده ها که بر توانایی شما در سازگاری تأثیر میگذارد، پشتیبانی کنید.
Technical Support – پشتیبانی فنی
خرید لایسنس آنتی ویروس سیمانتک Symantec Endpoint Protection، تعمیر و نگهداری Essential Support را فراهم میکند. این پیشنهادات:
- دسترسی 24/7/365 به مهندسان پشتیبانی فنی ماهر
- دسترسی جهانی با 1200 متخصص پشتیبانی
- پشتیبانی وب امکان ایجاد پرونده آنلاین با استفاده از MySymantec
- محدودیتی در تعداد تماسهای پشتیبانی فنی یا موارد ایجاد شده وجود ندارد
- توافق نامه های سطح سرویس منتشر شده با توجه به شدت موضوع
- پشتیبانی مداوم از موارد Severity 1 (دنبال کردن مدل خورشید)
- اولویت بندی پرونده های مشکوک توسط تیم پاسخگویی امنیتی Symantec و گزارش شخصی شده.
Self-help Resources – منابع خودیاری
- پایگاه دانش همراه با یادداشت های فنی، نحوه کار و نکات
- انجمن Symantec Connect برای تعامل آنلاین با سایر کاربران SEP و تکنسین های Symantec.
- ابزار آنالیز امنیتی و تشخیصی SymDiag Symantec که بینشی در مورد مسائل فنی را فراهم میکند. گزارشات و توصیه های بهترین روش.
- کتابخانه الکترونیکی با دسترسی اشتراکی به بیش از 1500 مورد درخواست بصورت آنلاین.
- ماژولهای آموزشی.
مشتریانی که خدمات تعمیر و نگهداری منقضی شده دارند، حق دریافت مزایای نگهداری را از دست میدهند و نقاط پایانی آنها آسیب پذیر میشود. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با ما در تماس باشید.